26 kwietnia

Rozstrzygnięcie Wiosennego Konkursu

Przejrzałam już wszystkie zgłoszenia i jest mi przykro, gdyż jedna z osób nie spełniła warunku obowiązkowego, jakim jest obserwowanie bloga. Niestety pozbawiło to tą osobę szansy na wygraną. Mam nadzieję, że nie było to zamierzone działanie. Oczywiście jest to sprawa anonimowa i nie będę pisała nazwy użytkownika, o którym mówię. Mimo to dodałam tutaj tą pracę do wglądu.  
   
Przejdźmy do prezentacji prac uczestniczek: 

 
    
 
Elle 
     
 
    
 
     
 
   
 
    
 
     
 
   
Wwybierając pracę kierowałam się kolorystyką, estetyką oraz motywem. Mimo, że otrzymałam małą ilość prac, miałam spory problem z podjęciem decyzji. W wyborze pomogła mi mama, bo sama nie mogłam się zdecydować. 
   
Zwycięzcą jest... 
     
   
Już wysyłam do Ciebie maila. :) W pracy Hinaty urzekła mnie kontrastowa kolorystyka, cieniowane tło, motyw stokrotek oraz słabość do koloru niebieskiego, który występował w każdej pracy, co mi podwójnie utrudniło wybór. :P 
  
Jeśli nie otrzymam maila zwrotnego w ciągu 3 dni, wybiorę kolejną osobę. 
   
Dziękuję wszystkim uczestniczkom za trud oraz czas poświęcony na wykonanie prac konkursowych. Mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej na moim blogu. :)

15 komentarzy:

  1. gratulacje :D przed obejrzeniem informacji która praca wygrała, sama sobie wytypowałam i dokładnie wpadła mi w oko najbardziej ta która Tobie :) GRATKI :) świetne prace !

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym miała problem z wyborem, prace są naprawdę świetne :) gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne te prace.. :)
    a mi najbardziej podoba się dzieło Margaret Nail Art

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda praca ma w sobie "to coś", ale niestety nie mogłam nagrodzić wszystkich. :(

      Usuń
  4. Gratulacje dla Hinaty, to marmurkowo-cieniowane niebieskie tło wygląda super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie świetne :) też bym miała problem ;p
    Hinata, gratuluję Ci! Super te stokrotki i tło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Mi również praca Hinaty podoba się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) dziękuje za super konkurs :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger